Doprava a platba
Cena dopravy
Cena za dodanie vašej objednávky sa zobrazí v nákupnom košíku po pridaní všetkých produktov. Táto cena bude uvedená vrátane DPH a vypočíta sa na základe celkovej hmotnosti vašej objednávky.
Pri objednávkach v hodnote nad 500 € s DPH máte dopravu úplne zdarma!
V prípade odberu väčšieho množstva tovaru nás prosím kontaktujte pre možnosť individuálnej cenovej ponuky.
Orientačný čas dodania (od pripísania platby na náš účet)
Produkty:
- Na sklade – 3 až 5 pracovných dní.
- Na externom sklade – 3 až 14 pracovných dní, presnejší termín upresníme pri objednávke.
- Na objednávku – 7 až 14 dní pracovných dní, presnejší termín upresníme pri objednávke.
∗ Naši dodávatelia, ako je BAUDER, k nám 1x do týždňa doručujú objednaný tovar.
Osobný odber
Je možný z predajne/výdajného skladu: LAMINA PREŠOV, s.r.o., Jesenná 5, 080 05 Prešov, Po – Pia: 07:00 – 15:30 hod.
Kuriérske spoločnosti
Pri doručovaní zásielok spolupracujeme s kuriérskymi spoločnosťami Toptrans a GLS. Vieme vám poslať aj nadrozmerné tovary do dĺžky 4 metrov. (Dlhšie 5-6 metrové kusy posielame len našimi autami).
Zásielku u nás najprv dobre zabalíme a označíme. Kuriérske spoločnosti ju od nás prevezmú a doručia k vám zvyčajne nasledujúci pracovný deň.
Číslo potrebné na sledovanie zásielky vám príde e-mailom.
Upozornenie! Pri preberaní zásielky od kuriéra si ju dôkladne skontrolujte. V prípade, že je zásielka poškodená, je potrebné, aby bolo poškodenie zaznamenané do prepravného listu/terminálu pri preberaní tovaru, inak nebude môcť byť reklamácia uznaná. Ak nebudete tovar preberať Vy, ale osoba, ktorú na to poveríte, upozornite ju na túto skutočnosť.
Rozvoz našimi autami
Pravidelný rozvoz tovaru našimi vozidlami zabezpečujeme v týchto krajoch SR:
- Prešovský,
- Košický,
- polovica Žilinského a Banskobystrického kraja.
∗ Pri väčších objednávkach aj po celom Slovensku.
∗ Možnosť vykládky hydraulickou rukou.
Platobné možnosti
Pri e-shopových objednávkach si môžete vybrať z týchto spôsobov platieb vopred:
- Platba kartou online – GP webpay – Visa, Mastercard.
- Google Pay.
- Platba vopred prevodom na účet.
Bankové spojenie na náš účet potrebné na uhradenie objednávky:
LAMINA PREŠOV, s.r.o.
- Banka: Slovenská sporiteľňa, a.s., Prešov
- Číslo účtu: 51 8887 6364
- Kód banky: 0900
- IBAN: SK23 0900 0000 0051 8887 6364
- BIC/SWIFT: GIBASKBX
- Variabilný symbol: číslo vašej objednávky
Po ukončení objednávky v e-shope obdržíte e-mail s vyššie uvedenými podrobnosťami potrebnými pre bankový prevod. Na identifikáciu platby použite číslo vašej objednávky.
Objednávku začíname realizovať až po pripísaní platby na náš účet.
Možnosť platby na faktúru so splatnosťou je dostupná iba pre stálych odberateľov.
Platba na dobierku alebo platba nášmu šoférovi pri doručení tovaru je možná po vzájomnej dohode.
Všeobecné ustanovenia
Nasledujúce obchodné a reklamačné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán, ktoré vyplývajú z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim: LAMINA PREŠOV, s. r. o., IČO: 44558902, Jesenná 5, 080 05 Prešov, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Prešov, oddiel: sro, vložka číslo: 21117/P (ďalej len „obchodník“) a kupujúcim „spotrebiteľom“. Predmetom tejto zmluvy je kúpa a predaj tovaru na internetovej stránke elektronického obchodu obchodníka.
Dodacie a platobné podmienky
(článok 5. Obchodných a reklamačných podmienok)
5.1. Pri každom tovare na internetovej stránke elektronického obchodu je uvedená obvyklá dostupnosť tovaru aj s termínom jeho expedície.
5.2. Obchodník je povinný dodať vec spotrebiteľovi bezodkladne, najneskôr do 30 dní odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ sa nedohodli v kúpnej zmluve inak. Pokiaľ si túto povinnosť Obchodník nesplnil, môže ho spotrebiteľ vyzvať, aby dodal vec v ním určenej primeranej dodatočnej lehote. Ak nedôjde k dodaniu veci ani v tejto dodatočnej primeranej lehote, je spotrebiteľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
5.3. Obchodník je oprávnený vyzvať spotrebiteľa na prevzatie tovaru aj pred uplynutím lehoty na dodanie tovaru dohodnutej v kúpnej zmluve.
5.4. Povinnosťou spotrebiteľa je prevziať tovar na dohodnutom mieste, podľa kúpnej zmluvy alebo iným spôsobom v čase pred doručovaním tovaru (ďalej len „miesto“). Spotrebiteľ je povinný prevziať tovar v časovom rozsahu, ktoré je Obchodníkom alebo jeho zástupcom, povereným doručiť tovar a spotrebiteľom dohodnuté v kúpnej zmluve alebo iným spôsobom v čase pred doručovaním tovaru (ďalej len „Časový rozsah“).
5.5. Pokiaľ, Obchodník dopraví tovar spotrebiteľovi na miesto a v časovom rozsahu, je povinnosťou spotrebiteľa prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť, prevzatie tovaru osobou splnomocnenou spotrebiteľom. Spotrebiteľ je povinný podpísať protokol o zaplatení kúpnej ceny, o doručení a o odovzdaní tovaru. Povinnosťou tretej osoby splnomocnenej na prevzatie tovaru je predložiť obchodníkovi kópiu akceptácie objednávky. Okamihom doručenia tovaru spotrebiteľovi sa tovar považuje za dodaný. Doručením tovaru spotrebiteľovi sa rozumie dodanie tovaru na Miesto, jeho prevzatie spotrebiteľom alebo treťou osobou splnomocnenou spotrebiteľom a podpísanie protokolu o zaplatení kúpnej ceny a doručení a odovzdaní tovaru spotrebiteľom alebo treťou osobou splnomocnenou spotrebiteľom.
5.6. Spotrebiteľ môže skontrolovať obsah zásielky, obal tovaru a aj tovar, ihneď po doručení v prítomnosti zástupcu obchodníka, napríklad kuriér. Pokiaľ bude zistená vada tovaru, je povinnosťou zástupcu obchodníka umožniť spotrebiteľovi vyhotovenie záznamu o povahe a rozsahu vady tovaru, správnosť potvrdí zástupca obchodníka. S takto vyhotoveným záznamom, doručeným obchodníkovi môže spotrebiteľ odmietnuť prevziať dodaný tovar s vadou alebo potvrdiť doručenie tovaru s vadou a následne v zmysle čl. 8 týchto obchodných a reklamačných podmienok uplatniť reklamáciu vád tovaru u obchodníka alebo ním určenej osoby. Pokiaľ spotrebiteľ odmietne prevziať dodaný tovar s vadami, všetky účelne vynaložené náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi znáša Obchodník.
5.7. V prípade nedodania tovaru Obchodníkom, je spotrebiteľ oprávnený v lehote uvedenej v bode 5.2. týchto obchodných podmienok odstúpiť od kúpnej zmluvy a Obchodník je povinný spotrebiteľovi vrátiť už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 14 dní od okamihu doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy. Peňažné prostriedky sa prevedú na bankový účet, ktorý určí spotrebiteľ.
Kúpna cena
(článok 6. Obchodných a reklamačných podmienok)
6.1. Kúpna cena za tovar, ktorá bola dohodnutá v kúpnej zmluve medzi spotrebiteľom a Obchodníkom je uvedená v akceptácii objednávky (ďalej len „kúpna cena“). V prípade ak je kúpna cena uvedená v potvrdení doručenia objednávky vyššia ako cena za identický tovar uvedená v ponuke elektronického obchodu v čase odoslania objednávky spotrebiteľom, Obchodník doručí spotrebiteľovi elektronickú správu s informáciou o ponuke novej kúpnej ceny v inej výške, ktorá sa považuje za návrh obchodníka na uzavretie novej kúpnej zmluvy, ktorý musí spotrebiteľ výslovne potvrdiť e-mailom alebo písomne, aby došlo k platnému uzatvoreniu kúpnej zmluvy.
6.2. Spotrebiteľ je povinný zaplatiť obchodníkovi kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru v hotovosti, resp. platobnou kartou pri osobnom prevzatí tovaru, dobierkou v mieste dodania tovaru alebo bezhotovostným prevodom na účet obchodníka, uvedený v akceptácii objednávky alebo na internetovej stránke obchodníka v čase pred prevzatím tovaru.
6.3. Pri zaplatení kúpnej ceny bezhotovostným prevodom na účet obchodníka, sa považuje za deň platby, okamih kedy bola celá kúpna cena pripísaná na účet obchodníka.
6.4. Povinnosťou spotrebiteľa je zaplatiť obchodníkovi kúpnu cenu za dohodnutý tovar v lehote podľa kúpnej zmluvy, najneskôr však pri prevzatí tovaru.
6.5. Obchodník je oprávnený odoprieť dodanie tovaru spotrebiteľovi, ak spotrebiteľ nezaplatí obchodníkovi celú kúpnu cenu do momentu dodania tovaru na Miesto a zmluvné strany sa nedohodli na zaplatení kúpnej ceny za tovar v splátkach.
6.6. Montáž, vynesenie tovaru a náklady s tým súvisiace nie sú zahrnuté v kúpnej cene a Obchodník tieto služby nie je povinný spotrebiteľovi poskytnúť.